افسانه مامان کیان جون

ژله برای شب چله ای دخترداییم مریم

1392/11/1 1:12
نویسنده : افسانه
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

خستگی روز دوشنبه و چهارشنبه هنوز از تنم بیرون نرفته بود که 5 شنبه مریم زنگ زد و ازم خواست ژله قاچ هندونه رو برای جمعه 27 دی واسه 50 نفر مهمون درست کنم!تعجب

وقتی با یک حساب سرانگشتی گفتم چقدر پرتقال باید بیاره تا آبشو بگیرم پشیمون شد و  گفت یه ژله دیگه درست کنخنده

منم از دهنم پرید و گفتم اگه میخوای ژله خورده شیشه رو توی قالب گل رز برات درست کنم(اخه این همه ژله هست چرا یه سختشو گفتم که فقط چند بار درست کردم اونم نه تو این قالب!گریه )

(فقط یک بار تو این قالب کیک درست کرده بودم برای همون مهمونی چهارشنبه و خیلی خوب از کار در اومده بود)و مریمم بعد از کلی فکر کردن و هی تماس گرفتن و مشورت کردن و کنسل کردنو و اوکی کردن(اخه مریم خیلی حساسه و البته این اخلاقش ادمو کلافه میکنه)بالاخره راضی شد و قرار شد 2 تا برای سفره شام درست کنم و البته چندتا ژله قاچ هندونه هم برای قشگی میز یلداش.ناراحت

همون شب به محض اینکه موادش به دستم رسید دست به کار شدم و 7 رنگ ژله رو اماده کردم و گذاشتم یخچال .اوه

تا حدود 1 شب طول کشید.با خستگی خوابیدم و تا صبح خواب ژله میدیدم!

صبح تا ظهر یکیشو درست کردم و برگردوندم و چون اولین تجربم بود خوب برنگشت و یه کوچولو خراب شد ولی دومیش خیلی خوب شد و منم فقط عکس دومیشو میذارمزبانالبته اولی رو هم جوری تزئین کردم که کسی متوجه نشد خراب شده!نیشخند

 

 


 اینم چندتا ژله قاچ هندونه واسه مریم خانووم که به اسم خودش زد و کلی جلوی مادرشوهرش پز داد و اونا هم کلی ازش تعریف کردن و دستورشو ازش پرسیدن و گفتن عجب عروس هنرمندی!ابروعصبانی

 

 

چندتا عکس مختصر از میز یلداشون!

 

 

 

اینم از کیک منظره  مثلا برفی!

 

مبینا دختر دایی مهدی بنده که 9 ماهشه و بهش میگم ریزه میزه!

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

افسانه مامان فاطمه
29 دی 92 23:53
عاااااااااااااقااااااااااااااااااااااااااااا زود عکسا رو بزار که مردم از فضولی
افسانه
پاسخ
در اولین فرصت حتما عزیزم
افسانه
30 دی 92 17:28
بزار دیگه
افسانه
پاسخ
چشم چشم همین الان
رها
1 بهمن 92 9:44
سلام مرسی که بهم سر زدی دوست من با افتخار منم لینکتون میکنم ضمنا ژله هم خیلی خوشگل شده ، آورین
افسانه
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنون
افسانه(مامان فاطمه)
1 بهمن 92 23:24
چه ژله خوشگلی خوش به حال شوهرت با این خانم هنرمندش بابا ای ول به این سلیقه و حوصله راستی مگه تو تو غریبی نیستی؟ پس این همه قوم و خویش دور و برت چیکار میکنن
افسانه
پاسخ
نظر لطفته عزیزم. کجا گفتم من غریبم!؟باید تو یک پست یه شرح حال مفصل از خودم بذارم. بیچاره همسرم اینجا غریبه نه من
ساناز
6 بهمن 92 23:19
عجب يلدا و ميزهاي قشنگي خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
افسانه
پاسخ
ممنون ساناز جون.الان میام
مامان شاهزاده کوچولو
6 بهمن 92 23:55
آفرین ژله ی هندونه ات خیلی خوشگل بود هنرمند!!
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
ابجي سجا
13 بهمن 92 20:57
پروردگارا به من "آرامشی" ده تابپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم "دلیری" ده تاتغییر دهم آنچه را میتوانم تغییردهم "بینش" ده تاتفاوت این دو رابدانم ومرا "فهم" ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند
افسانه
پاسخ
ممنونم.مناجات قشنگی بود
مامان خانمی
5 اسفند 92 12:00
سلام عزیزم با این عکسای خوشمزه ای که از هنرمندی هات تو وبلاگ میزاری فکر نمیکنی که چهارتا آدم باردار هم میان میبینن اونوقت دلشون ضعف میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گناه ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم از اینا میخام
افسانه
پاسخ
سلام دوست خوبم.شرمنده راس میگی البته اینا ظاهرشون گول زننده یه وگرنه اصلا خوشمزه نیستن آ
مامانی مهربون
18 خرداد 93 13:48
خیلی وبلاگت قشنگه عزیزم امیدوارم که همیشه نینیتون سالم باشه و پیش شما بمونه به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده یادت نره در نظرسنجی هم شرکت کنی
افسانه
پاسخ
ممنون ولی من که هنوز نی نی ندارم