افسانه مامان کیان جون

ولادت حضرت محمد

1392/11/1 23:28
نویسنده : افسانه
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 7 صبح حمید رفت ماموریت تا دوشنبه 11 صبح ناراحت

البته من خونه تنها نبودملبخند

صبحش فهیمه اومد خونمون و ظهرش رفت و بعداز ظهر  مامان گلی اومد خونمون و قرار شد یک کیک درست کنیم به مناسبت تولد حضرت محمد و شب بابا بیاد دنبالمونخنده

خلاصه یک کیک ساده درستیدیم و بابایی اومد و اوای بارانو دیدیمو و رفتیم خونه مامان.

فرداش همه ناهار خونه مامان گلی بودیم(همه با هم 6 نفریم!نیشخند) و مامانی هم با ماهی هایی که از جنوب براشون آورده بودن که مزه تن ماهی میداد (ماهی هوور) برامون یه پلو ماهی خوشمزه درست کرد.خوشمزه(البته مامانی خیلی غصه خورد که یادش شده و میخواسته سبزی پلو درست کنه!نیشخند)

بعداز ظهرم کیکی که با کرم وینا تزئین کرده بودم رو اوردیم و دور هم خوردیم جاتون خالیچشمک

البته شما میتونین عکساشو ببینینزبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

افسانه(مامان فاطمه)
1 بهمن 92 23:28
هاااااااااااااااااا الان ای که وگفتی یعنی چه؟ اینای روش چیه؟ منم میخوام راستی میخواستم امروز کیک شکلاتی با رویه ی گاناش درست کنم بعد یه دفعه تصمیم گرفتم درست نکنم تا خز نشه و واسه تولد نیم سالگی دخترم بقیه رو سورپرایز کنم(حالا یکی ندونه تا حالا درست کردم که اینقد به خودم مطمئنم)
افسانه
پاسخ
کرم وینا یه کرم ساده با کره و پودرقند و اب پرتقال که خیلی خوش طمعه البته من همون گاناشو بیشتر میپسندم به نظرم یه بار قبلش درست کن ببین چی از کار در میاد که تو تولد نیم سالگی فاطمه جون یه وقتی به جای سورپرایز شدن مهمونا خودت سورپرایز نشی
somayeh maman zeinab
1 بهمن 92 23:34
baba honarmand bepa chesh met nazann
افسانه
پاسخ
ارزو به دل موندم یه بار مثل ادم نظر بذاری حالا خودمون با هم راحتیم ولی اینجا خونواده رد میشه.زشته!
somayeh maman zeinab
2 بهمن 92 0:33
kheil khob hala ghahr nakon dooooooooooooooooooooste man vali kheili kadbanooo shodiiiii
افسانه
پاسخ
سمیه این واقعا تویی!؟ پس میتونی امیدوارم کردی ممنونم دوست جونم
فاطمه مامان بهار
3 بهمن 92 13:36
عزیزم ماشاا.. خیلی هنرمندی و با سلیقه.من که هر وقت کیک درست کردم خراب شد
افسانه
پاسخ
واااااااااااای فاطمه خیلی خوشحال شدم به کلبه حقیر ما هم سر زدی ممنون لطف داری عزیزم. اگه موقع کیک درست کردن همه نکته هاشو رعایت کنی مطمئن باش خوب میشه بهار رو یه عالمه از طرف من ببوس
ونوس مامان ویدا
3 بهمن 92 13:59
سلام افسانه جون اشکالی نداره که ما هم از هنرتون استفاده کنیم؟راستش می خواستم ژله خرده شیشه رودرست کنم گفتم اول ازت بپرسم ژله بیسش رو با چی درست کردی با شیر عسل یا بستنی یا شیر و ژله آلورا؟مرسی
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم.لطف داری.خوشحال میشم اگه کاری از دستم بربیاد کمکتون کنم.من ژله الوئه ورا با بستنی رواستفاده کردم و خیلی هم راضی بودم.راستی ادرس وبلاگتم بذار گلم.ممنون.
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 22:41
شبی منو هم هوس انداختی منم کیک میخوامممممممممممم
افسانه
پاسخ
چه خوب!
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 22:41
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
افسانه
پاسخ
شرمنده دیر دیدم ولی خب حالا خوبه برنده شدین وگرنه بیشتر شرمنده میشدم. مبارک باشه
shima
4 بهمن 92 9:48
Vayyyyy afsane joon che khoshmaze haee dorost mikoni... adamo havas mindazi Ey val kheyli honarmandiiiiiiii khoda yekam az in honaraton be ma ham bede azizam saite khoshgelo khoshmazeii dari miyam behet sar mizanam mamnon az inke be veblagemon omadi
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری. خجالتم نده گلم
topolooooo
5 بهمن 92 15:22
ای ولا خیلی خوش سلیقه ای افسانه جون خیلی خوشحالم کردی که بم سر زدی و خوشحال تر شدم وقتی فهمیدم تقریبأ هم شهری هم هستیم آخه منم مشهدم خوش به حال نی نی آیندت با این همه سلیقه و حوصله
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم. چه خوب منم تا 6 ماه پیش مشهد بودم اینا برای الانه که نی نی ندارم فکر نکنم اون موقع دیگه حوصلشو داشته باشم!
یاسمن مامان ترمه
6 بهمن 92 17:35
به به عجب کیکی افرین به این همه هنر
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم
مثل هیچکس
8 بهمن 92 12:17
معلومه با یه خانم هنرمند آشنا شدم
افسانه
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان هلیا
8 بهمن 92 19:42
سلام افسانه جون. ممنون که دستور ژله را برام گذاشتی عزیزم بازم مزاحمت میشم ماشاللا پرسلیقه ای
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنممراحمی گلم خوشحالم میکنی
مامان محیا
10 بهمن 92 12:00
باز این خانم کلی از خودش هنر بارونده
افسانه
پاسخ