افسانه مامان کیان جون

شیرینی پزون

1392/11/14 20:12
نویسنده : افسانه
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال اولین سالی بود که منو حمید سال تحویل خونه خودمون بودیم و منم مثل مامانم که هر سال شیرینی هارو خودش درست میکنه،پارسال اولین تجربمو کردم و 5 مدل شیرینی درست کردم. نخودی،گردویی،بیسکوییت کره ای،توت،نارگیلی

این عکس های شیرینی های نوروز 92 منه که با کمک حمیدجون جونی درست کردم.از چند مدلش برای مادرشوهرمم درست کردم.البته از شیرینی های توتم عکس نگرفته بودم،حیف شد چون اونا از همه خوشگلتر شده بودنافسوس

 

همه کارهای سفره هفت سینم خودم کردم!

 

تزئین تخم مرغ ها که خیلی هم خالی کردنشون راحت نبود!

 

 

 اینم از سبزه خوشگل موشکلم

 

 

عکس های سفره هفت سین بدون مهمونامون!

 

 

 

و اینم عکس از مهمونای عزیزمون در کنار سفره!خنده

 

این اقا گاو دهاتی رو همسری به مناسبت ولنتاین بهم داد قلب  یه شب که رفته بودیم پارک ملت موقع برگشتن از جلوی بساطی های کنار پارک رد میشدیم که چشمم به این خانوم گاوه افتاد و به حمید گفتم بیا این اقا گاوه رو از تنهایی در بیاریم و این شد که خریدیمش! اون ببیی تپل مپلم خواهری بهم داده واسه تولدم. من هنوز مثل دختربچه های کوچولو عاشق عروسکم!خجالت

 

 

سال تحویل ساعت 2 و نیم بعداز ظهر بود.البته تصویر گویای همه چیز هست!

 

 

 

برای ناهار عید هم مادر شوهرم سبزی پلو درست کرد و منم ماهیشو!(البته یه داستان مفصلی هم داشت که به موقع میگم!

جمعه و شنبه هفته پیش شوهری ماموریت رفته بود و مامان و بابام خونه ما بودن و 4 مدل شیرینی برای مامان گلی درست کردیم.خیلی خوش گذشت و البته خسته هم شدیم.عکساشو بعدا تو یه پست جدید میذارم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

افسانه(مامان فاطمه)
14 بهمن 92 20:42
خوشبه حالت من که چهار ساله خونه خودمم تا حالا شیرینی درست نکردم یعنی خداییش اصلا حوصله شیرینی ریز ریز درست کردن ندارم با درست کردن چیزای گنده مثل کیک بیشتر حال میکنم
افسانه
پاسخ
افسانه(مامان فاطمه)
14 بهمن 92 20:44
چه سفره هفتسین قشنگی آفرین به این سلیقه
افسانه
پاسخ
یاسمن مامان ترمه
15 بهمن 92 15:33
به به چه قشنگ چه با سلیقه
افسانه
پاسخ
ممنون
topolooooo
15 بهمن 92 19:54
سلام طرز تهیه این شیرینی ها رو هر وقت بیکار بودی بگو لطفا تا درس کنم
افسانه
پاسخ
سلام.باشه ولی کدوم یکیشونو!؟
مثل هیچکس
17 بهمن 92 10:24
به به چه کدبانوی خوبی خسته نباشین .
افسانه
پاسخ
لطف داری عزیزم
مهربون
17 بهمن 92 13:37
به به چه عروس هنرمندی
افسانه
پاسخ
topolooooo
19 بهمن 92 10:38
شیرینی کوچولوهای نخودی
افسانه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان محیاَ(آرام جانم)
20 بهمن 92 21:24
توبی نظیری بخدا.............. خیلی وقته درلینک مایی خانم هنرمند...........
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری
♥مامان متین جون♥
4 اسفند 92 3:39
خانم هنرمند به این آدرسهایی که واست میذارم یه سربرو...بذاربقیه هم از هنرت استفاده کنن...خیلی باحالی دوستم http://motherschef.niniweblog.com and http://mohammadmatin92.niniweblog.com/ موفق باشی
افسانه
پاسخ
عزیزم فعلا فرصت آموزش ندارم ولی تو فکرش هستم که با آشپزی های مامانم تبادل لینک کنم.ممنون از لطفت.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
12 اسفند 92 10:47
سلام عزیزم ممنونم از لطفتون که به وب ما سرزدید شما که هنرمندتر هستید استاد راستی تخم مرغها را می می تونید چسب چوب بزنید و اکلیل روش بریزید یا زر ورق روش بکشید قشنگ می شه بازم هرچی سلیقه خودتونه و دوستدارید انجام بدید
افسانه
پاسخ
سلام عزیزدلم.لطف داری خانومی.پیشنهاد خوبی بود ایشالا بتونم اجراش کنمخیلی ممنونم عزیزم که اومدی و راهنماییم کردی
ساناز
12 اسفند 92 12:02
ماشالا هنرمندين افسانه جون . خيلي قشنگه . ميزارمشون
افسانه
پاسخ