افسانه مامان کیان جون

تولدم مبارک!

1392/11/24 17:12
نویسنده : افسانه
2,293 بازدید
اشتراک گذاری
 
من گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم !

حتی برایش لالایی بخوانم

و در لا به لای این لالایی خواندن ، در گوشش آهسته بگویم

که من دوستت دارم ، خودم جان!

با همه کمی ها و کاستی هایت ... با همه ی خوبی ها و بدی هایت...

من عاشقانه دوستت دارم تا مرز بی نهایت

خودم جــــــــــــــــــــــــان!

و چه احساس نابی هست که در بیست و چهارمین سالگرد تولدم بودند و هستند آنهایی که از شادی هایم واقعا واقعا واقعا از ته دل شاد می شوند...

پروردگار مهربانم سپاس بیکران

 

تا دوشنبه 21 بهمن مردد بودم که تولد بگیرم یا نه متفکر آخه باید تا آخر همین هفته کدنویسی پایان ناممو تموم میکردم تا بتونم دفاع کنم وگرنه مجبور میشدم دوباره تمدید کنماسترس

با همه ی اینا از اونجایی که خودم واسه خودم خیلی مهمم تصمیم گرفتم واسه خودم تولد بگیرم.مدیونین اگه فکر کنیین خودشیفتگی دارم آ ! زبانکدنویسی رو هم دادم به دوست همسری که برام بنویسهنیشخند

 

این کیک گل رز خوشمزه رو درستیدم ولی دیگه با گاناش تزئینش نکردم که سیاه نشه به قول بعضی از دوستان!چشمکپاستیل های قلبم کار خودمه!از خود راضی

 

اینم دسر خوشمزه شکلاتی مونخوشمزه

 

همسری از سرکار که اومد خونه منو با یک دسته گل خوشگل حسابی غافلگیر کرد.مرسی حمید جون جونم قلبقلبقلب

 برای شام تصمیم گرفتم پیتزایی که سمیه جون دستورشو داده بود درست کنم برای همین شب قبلش برای خودمون درستیدم که ببینم چه جوری میشه که دیدم عالیه هم خوشمزه یه هم آسونه.

 

 اینم پیتزاهای شب تولد قبل اینکه برن داخل فر!

به همراه سالاد و سیب زمینی سرخ کرده

 

در نهایتم کادوها:

مامان و بابای عزیزم 200 هزارتومن نقدی دادن

فهمیه جون و همسرش روسری

و حمیدجونم یه زنجیر طلا.

 واسه سالگرد عقدمون همسری این نیم ست رو گرفته بود و با این زنجیر دیگه کامل شد!خجالت

البته بقیه هم واسه سالگرد عقدمون سنگ تموم گذاشتن.مامان و بابایی جونم ربع سکه دادن و خواهری و همسرش هم 50 هزار تومان نقدی دادن.قلبقلبقلب

این دو تا کارت رو هم برای مامان و بابای خوبم نوشتم و بهشون تقدیم کردم

شب خیلی خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشتلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمیه مامان زینب
24 بهمن 92 23:48
سلام عزیزم تولدت مبارک دوست جونی این چند روز اینقدر درگیر بودم که تولدت رو فراموش کردم واقعا ببخشی هاخیلی زنجیر قشنگیه مبارکت باشه خانومیاینم چندتابوس بوس
افسانه
پاسخ
سلام خانومی.ممنون.اشکالی نداره عزیزم.مرسی عشقول جان
افسانه(مامان فاطمه)
24 بهمن 92 23:57
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ایشالله سالهای سال با خوشی کنار همسرت و بچه های قد و نیم قدبا خوشی زندگی کنی
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم.دعای خوبی بود ایشالا
یاسمن مامان ترمه
25 بهمن 92 1:17
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالااااااااااااا 100000000000000000ساله بشی ما تقریبا همسنیم منم 15 اسفند تولد 24 سالگیمه
افسانه
پاسخ
سلام یاسمن جون.ممنونم.جالبه تولد همسری من هم 15 اسفنده!وقتی ازت میپرسن متولد چه سالی هستی خیلی زوره که واسه دو هفته بگی 67!نیست؟
اکرم
25 بهمن 92 13:05
سلام افسانه جونی تولدت مبارک.خیلی دختر با سلیقه ای ها.منم از اینکه روزهای خوب و خوشی رو داری کنار عشقت سپری میکنی خیلی خوشحال شدم.انشاا... همیشه خوش باشی عزیزم و زودتر تصمیم بگیرین ی نی نی خوشکل بیارین
افسانه
پاسخ
سلام اکرم جون.ممنونم خانومی.بابت خواهرت خیلی ناراحت شدم شرمنده که نشد بیام عیادتش واسه نی نی هم هنوز زودهراستی یه وبلاگم درست کن دیگه!
افسانه(مامان فاطمه)
26 بهمن 92 12:34
میخواد خوش نگذره یه عدد شوهر خوب کنار مامان و بابا و خواهر و از همه مهم تر بدون مزاحمت خانواده همسر و هدایای خووووووووووووووووب
افسانه
پاسخ
خدارو شکر واقعا آرامش دارم بعداز اون همه سختی دوری از خانواده و درگیری با بعضی ها.روزگاره دیگه بالا و پایین داره.
مهربون
26 بهمن 92 16:53
سلام افسانه جون تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک کادوهاتم مبارک همشون کلی خوشگل بودن ایشالله به خوشی و سلامتی استفاده کنی کیک و دسرتم با اون پیتزای چشمک زنتم عاااااااااااااالی دستور این پیتزا رو منم میخوام
افسانه
پاسخ
سلام دوست خوبم. خیلی خیلی ممنونم.توی وبلاگ زینب جون که لینکش کردم پستش هست. اسمش پست همین طوری!
اکرم
26 بهمن 92 22:43
ممنون عزیزم همین که به یادمی خوشحالم میکنه.راستش میخوام هر وقت خدا قسمتون کرد ی نی نی هم به ما داد اون موقع وبلاگ درست میکنم.آخه تو این یکسال انقدر اتفاقات بد واسم افتاده که اگه بخوام اونا رو بگم اشک همه در میاد.باشه هراون وقت وقت منم تونستم بهانه ای واسه شاد بودن داشته باشم می نویسم. تو از پدر شوهرت بگو و من از مادر شوهر ببینیم کدومش غمناک تره
افسانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.ایشالا زودی خدا یه نی نی سالم و خوشگل بذاره تو دامنتفکر کنم پدرشوهر من
یاسمن مامان ترمه
27 بهمن 92 13:00
چه بامزه البته من 68ام قبلاها دوست داشتم بگم 68 اما الان دیگه میگم 69
افسانه
پاسخ
خانومی با این حساب 15 اسفند که میشه تولد 23 سالگیت نه 24 سالگی !!! وقتی ترمه جون یکسالش تموم بشه براش تولد یکسالگی میگیری یا دو سالگی!!!؟؟؟
ونوس مامان ویدا
29 بهمن 92 12:46
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه از خاطراتت چه خبر؟
افسانه
پاسخ
ممنونم گلم.بعداز اینکه پروژه ام رو دفاع کنم ادامشو میگم.شرمنده
افسانه(مامان فاطمه)
29 بهمن 92 16:50
فک کنم ما یه پست جدید که میبینیم دیگه باید نیایم تا دو هفته بعدددددددددددددد نه؟
افسانه
پاسخ
افسانه جون دعا کن پایان نامم زودتر تموم شه هم من راحت شم هم شما
♥مامان متین جون♥
2 اسفند 92 15:12
مبارکه *************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم. ولی مگه من سه سالمه که سه تا شمع روشن کردی!؟
فهیمه
2 اسفند 92 20:15
خواهر جون انشاا... همیشه شاد باشی و هر سال تولد بگیری و منو دعوت کنی خیلی خوش گذشت زود زودم نی نی بیاری تا منم خاله شم
افسانه
پاسخ
میسی فهیمه جون.خب میگم چی میشه تو نی نی بیاری من اول خاله شم
♥مامان متین جون♥
4 اسفند 92 15:30
اصلاحیه: *************************** *******\/**\/**\/**\/******** *******/\**/\**/\**/\******** *******||**||**||**||**2***** *******||**||**||**||******** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** **************************** حالا خیلی مبارکه... ایشالا موفق باشی!واس کارای پایان نامه میگم خانومی
افسانه
پاسخ
عزیزمی ممنونم
مامان سه قلوها
4 اسفند 92 16:51
سلام عزییییییییییییییزم ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی تولدت مبااااااااااارک ، ایشالا که شونصد سال سالم و سلامت باشی گلم دفاعیت شنبه ی هفته ی آینده میشه دیگه ؟! اوووووووه ، کلی وقت داری که ! ایشالا که خوب دفاع کنی دست همه ی مهربونایی که واست کادوهای خوجملانسی اوردن درد نکنه عزیزم بازم بیا پیشم راستی ، منم لینکت کردم گلم بووووووس
افسانه
پاسخ
سلام خانومی.ممنون عزیزم ولی شونصد سال عمر کنم چه کار!؟ هنوز متن پایان نامم کامل نشده خب واسه همین نگرانم بازم ممنون گلم.ایشالا خدا سه قلوهاتو واست نگه داره
مامان عسل
13 اسفند 92 7:40
سلام سلام افسانه جون ممنون به وبلاگ دختری مامان سر زدی با اینکه دیر شده تولدت مبارککککک هر سال از این به بعد تولد عسلی یادت می کنم دوست خوبم
افسانه
پاسخ
سلام عزیز دلم.ممنونم خانومی.خوشحال میشم.منم لینکت کردم با افتخار
مائده(ني ني بوس)
19 اسفند 92 7:00
تولدت مبااااارك خانمياميدوارم سال ديگه با ني نيت جشن بگيريممنون كه به وبمون سر زديمنم لينكت كردم
افسانه
پاسخ
ممنونم نمیخوام نی نی مون تو زمستون به دنیا بیاد! ایشالا دو سال دیگه با نی نی مون جشن میگیریم
بهاديوند
25 اردیبهشت 93 21:18
سلام.امروز ب وبلاگتون اومدم.هيچي در مورد خودتون ننوشتيد.رشتتون چيه.كجا زندگي ميكنيد
افسانه
پاسخ
سلام خانومی.برات تو وبلاگ خودت نوشتم
مینا
26 مرداد 96 17:43
عالیه ساییتون خانما یه سایت ارایشی خوب پیدا کردم بهش یر بزنید بد نیست http://mahearoos.com