افسانه مامان کیان جون

برخی اتفاق های تابستون 93

1393/7/12 15:47
نویسنده : افسانه
2,960 بازدید
اشتراک گذاری

خراب شدن کیک پرتقالیم:

سمیه گفت باید کل دو تا پرتقالو بریزی توی کیک!!!!

هی مامانم گفت خراب میشه هی من گفتم نه خوب میشه سمیه درست کرده میگه طعمش عالیهراضی

نتیجه:تلخ،روی کیک تیره داخلش خمیرسبز

اومدن دوست قدیمی ام فهیمه(دوران دبیرستان) به خونمون:

کلی یاد گذشته ها کردیم و هم خندیدیم و هم حسرت اون روزا رو خوردیممتنظر

شکستن سنگ نمک!:

دختری که پسر غریبه رو بوس میکنه باید کن فیکون بشهخنده

دیدم نوه های صابخونه توی حیاط دارن بازی میکنن گفتم بیاین اینا رو بگیرین خورد و خمیرشون کنین!!!

اونا هم از خدا خواسته رفتن تو کوچه و هی مجسمه رو زدن به دیوار و هی جیغ و هورا کشیدن و کلی تخلیه انرژی شدنخندونک

 

کیکی که با فهیمه درستیدیم بردیم خونه مامان تزئینش کردیم و دور همی خوردیمش:

تحویل گرفتن سی دی های جشن فارغ التحصیلی و دیدار دوستان دانشگاه:

اواسط مرداد قرار شد همه پارک ملت جمع بشیم تا بعد از یکسال! سی دی ها رو بهمون بدن.بهانه خوبی بود که دیدارها تازه شه.کلی عکس دسته جمعی هم گرفتیم.آرام

گل هایی که حمید واسم خرید:

همسری هر وقت میبینه روحیه ام گرفته س و بی حوصله ام برام گل میخره.محبت

 

عروسی سارا دختر همسایمون همبازی قدیمم:

محض یادگاری از خونه عروس!

 

عروسیی ریحانه دختر خالم:(19 شهریور)

مهمونی دادن خانواده شوهر فهیمه:(21 شهریور)

ژله فرفره ایخوشمزه

این گل خوشگلم فهیمه برام از گل خونشون آورده بودزیبا

براشون چلو گوشت و سوپ شیر درستیدم که خیلی هم خوششون اومد.

این ژله های خوشگلم دستورشو از سمیه گرفتم و این اولین باری بود که دستشون کردم.فقط زردش خراب شد که برای مهمونا هم نیاوردمچشمک

 

عروسی یکی از فامیلای دور:(29 شهریور)

ژله های یخچال عروس جالب بود و این کرسی قدیمی کوچولوخنده

تزئینات یخچال دوستم مهلا برای جبران زحماتایی که برای پروژه من کشید:

ژله خرده شیشه که خیلی خوب نشدغمگین

ژله فرفره ای که یه کم اذیتم کرد.

هیچ وقت گوشت تزئین نکرده بودم و اولین بارم بود و کلی از خودمون(منو مامانم) خلاقیت به خرج دادیمخسته

گوشت چرخ کرده به شکل پروانهزیبا

گوشت ران به شکل آقای دامادخندونک

گوشت مرغ به شکل عروسقه قهه

عروسی مهلا دوستم:(30 شهریور)

بعضی قسمت ها رو من براش دیزاین کردم مثل سرویس چینی.زیبا

تزئینات کف دستشویی و حموم با فوم استآرامخیلی خوشگلهزیبا

سالاد الویه توپی:

چیز کیک:

ژله تزریقی:

عروسی احسان پسر خالم:(31 شهریور)

عروسی خیلی باشکوهی بود و خیلی خرج کرده بودنآرام

پرده های خونشون رو خود پسرخالم دوخته بود و خیلی زیبا بود.

پرده های خونه ریحانه هم همین طور.احسان چون تهران کار میکرده کارش خیلی تمیزتر از کارای مشهده.

 

سفره آش مامانم:(اوایل مهر)

باز هم ژله فرفره ای!

بالکن رو فرش کردیم و سفره انداختیم.

این کیک های مرغ هم کار بنده حقیر است.خوشمزه

باقلواخوشمزه

همه مهمونا خیلی خوششون اومده بود و دستوراشونو میپرسیدنآرام

قسمتی از باغچه خونه مامانم:

 

ژله فرفره ای به یه روش راحت تر از روش سمیه:

تو خونه فقط ژله آلوئه ورا داشتیم با زعفرون رنگیش کردیم!!!

پسندها (5)

نظرات (10)

مامانی عسل
17 مهر 93 12:27
اووووه چقدر عروووووسی.همیشه به جشن و شادی.به به به این سلیقه ماشالله خیلی هنرمندی خانمی.چقدر ژله فرفره ای
افسانه
پاسخ
تازه همشون هم پشت سر هم!تاریخ هاشونو ببینخیلی خسته کننده بود ممنونم عزیزم همش از بیکاریه از یه چیزی که خوشم میاد اینقدر درست میکنم که دیگه حالم ازش بهم میخوره
سمیه مامان زینب
18 مهر 93 15:22
سلام خانوم با سلیقه آخه تو کیکت خوب نشد به من چه؟ مال من که عالی شد تازه سه بار درست کردم وهمه تعریف کردن تو حتما یه چیزیش رو کم کردی؟ خوب من که برا ژله فرفری گفتم این مدلی هم میشه ولی اون راه اول راه تنبلونشه
افسانه
پاسخ
سلام جیگر.اصلا همش تقصیر تو بودقهر قهر قهر تا روز قیامت ای تنبل خانوم شوخی کردم.واقعا مرسی.من اگه تو رو نداشتم این همه هنر رو از کی یاد میگرفتم.
مامان
22 مهر 93 0:22
سلام افسانه جون از اینکه بعد یه مدت طولانی حداقل میتونیم تو دنیای مجازی از هم باخبر باشیم خوشحالم. از اینکه به وبلاگ پسرم سرزدی ممنونم. انشالله همیشه کنار همسر خوبت خوش باشی. راستی خیلی کدبانو و هنرمندی عزیزم.بوووووووس
افسانه
پاسخ
سلام مهری جون.منم خیلی خوشحالم به خصوص که میبینم بچه ها یکی یکی دارن مامان میشن ممنونم گلم.همچنین شما
مامان نفس طلایی
26 مهر 93 14:54
احسنت به این همه هنر... همیشه به عروسی
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
27 مهر 93 16:40
وای به به کلی کیف کردم از این همه عکسهای خوشگل. دستت درد نکنه با این عکسها منو هم بردی تو حال و هوای عروسی ماشاالله خیلی هنرمندی عزیزم
افسانه
پاسخ
به هنرهای شما که نمیرسه خانومی ینی دلم میخواد تمام اون غذاهایی که توی پست خوشمزه ها گذاشتی رو درست کنمژله فرفره ای رو قبلا با یه دستور دیگه درست میکردم ولی با دستور ژله فرفره ای شما خیلی بهتر شد.ممنونم
•♥مامان متین♥•
27 مهر 93 19:41
سلام دوست جونی هنرمندم خوبی؟ چ خبرا ماشالا چقده عروسی؟ایول بابا مثه ما بودین پس...تابستونی پر از دیش دان دان خیلی باسلیقه ای همیشه شادباشی خانومی
افسانه
پاسخ
سلام دوست شاد و مهربونم آره خیلی عروسی داشتیم.اینقدر با این کفشای پاشنه 12 سانتی رقصیدم که پاهام داغون شد.انگار مجبور بودم ممنونم.بوس بوس
مامان سمیرا
14 آبان 93 1:44
بسه بابا دهنمون آب افتاد ماشاالله به این همه هنر
افسانه
پاسخ
شما که نزدیک خودمونی گلم.بیا از هر کدوم خواستی برات درست کنم
بابا و مامان محمد طاها
25 آبان 93 15:48
سلام زیاد وبلاگتون یادم نیست ولی اومدم و حسابی از وبلاگتون لذت بردم با کیک ها و دسر های خوشمزتون ممنونم که به وبلاگ محمد طاها سر میزنید بازم منتظر تون هستم
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم.منو یادت نیست
❈ Kosar❈
19 دی 93 11:24
به به چه غذاهای خوشمزه ی میایین تبادل لینک
مامان سمانه
19 دی 93 21:35
سلام کدبانو سلام هنرمند سلام بیمعرفت بیام بزنمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا نیاید از دوستان قدیمی سراغی گرفت؟؟؟ ایا این کار درست می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟ افسانه جوووووووووووووووووووووونم عاشقتم بیا که خیلی وقته ازت بیخبرم دلتنگتم