افسانه مامان کیان جون

اتفاق های جا مونده بهار 93

1393/7/17 13:58
نویسنده : افسانه
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

پاگشای مریم دختر داییم:

تزئین سالاد و تهیه ژله با من بود که انصافا خیلی خوشکل شدن

کیک و شیرینی مامان پز:

سفره هفت سین مامانم:

سفره هفت سین خواهرم:

سالگرد ازدواج فهیمه و شوهرش:

کاودی من و حمید:

کادوی مامان بابام:

یه روز برای ناهار رفتیم باغمون:

تم

این عکسو در حالی که بعد از ناهار دراز کشیده بودم گرفتمزبان

توی باغ همسایه کلی جوجه مرغ بود(حدود 50 60 تا!) و چندتا مرغابی که کلی باهاشون سرگرم شدیم.خجالت

 

آها راستی تولد فهیمه 1 مرداد بود که مامان بابام براش یه ساندویچ کلاو خریدن و من و حمید هم یه چرخ خیاطی موزیکال.

پسندها (4)

نظرات (17)

مامان سمانه
26 مهر 93 18:35
یعنی افسون جووووووووووووونی محشرییییییییییییییی منکه بیشتر عکساتو سیو میکنم کدبانووووووووووووووووووو بابا استاد بابا مخ خوشبحال شوهرت که همچین هنرمندی داره
افسانه
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم عزیزم.کلی از پیامت انرژی گرفتم.بوس بوس
مامان سمانه
26 مهر 93 18:36
استاد زله فرفریو برام دستورشو بذار لطفا
افسانه
پاسخ
چشم عزیزم
مامان سمانه
26 مهر 93 18:38
چرا عکستو تو عکس محو کردی؟ ما نباید افسون خانومو ببینیمش؟
افسانه
پاسخ
بقیه دوستان هم نمیذارن.میگن ممکنه بعضی ها سو استفاده کنننمیدونم حالا شاید بعدا نظرم عوض شد و عکسمو گذاشتم.
سمیه مامان زینب
27 مهر 93 14:25
این نظر اولی خیلی باحال بود کلی خندیم خوب شده به نظرت گل سیب زمینی ولی اگه میشد خلال دندون رو دریاری خوب بود تو امتحان کن ببین میتونی
افسانه
پاسخ
میبینی تو رو خدا سمیه جون به من میگه معلومه نی نی باحالی داری واسه همه هم همینو میفرستن خیلی خوشگل بود خوشمان آمد و حتما میدرستیماز کجا طرز گل کردنشو یاد گرفتی؟
رها
27 مهر 93 15:51
من اومدم م م م م واااااااای هنرمندیا دلم ازون میزا خواست شاد باشین همیشه افسانه جونم
افسانه
پاسخ
سلام به رها جون خودم.خوش اومدی عزیزم. از کدوم میزا!؟ میسی گلم
مامان
27 مهر 93 16:50
به به چه کار کرده این افسانه خانم.چه جوجه اییییی چه سفره های قشنگی. خواهر چرا انقدر دیر عکسها رو گذاشتی عید جدید نزدیکه دیگه. سفره های 94 رو فکر کنم 95 میبینیم
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم. عکس سفره ی عید خودمو که به موقع گذاشتم. این عکسای سفره مامان و خواهرمه که خب دست خودشون بود و جا موندن
•♥مامان متین♥•
27 مهر 93 19:44
دوباره سلام...وای دلم ضعف رف ..کیک و شیرینی موخااااااااااام شادباشی و سلامت
افسانه
پاسخ
سلام خانومی.کاری نداره که. شما که هنرمندی ماشالا.خوب درست کن عزیزم.متین و همسرتون هم حالشو ببرن
اکرم
27 مهر 93 20:02
سلام افسانه جووووووووون خوبی عزیـــــــــــزم. خیلی دختر باسلیقه ای آدم وقتی وبلاگِ تو می بینه کلی سر شوق میاد هم متنایی که می نویسی بجاست هم عکسات قشنگن خیلی دوست دارم منم ی وبلاگ درست کنم که مث مالِ تو خوشکل باشه ولی فک نکنم به خوش سلیقه ایِ تو نباشم چقدر خوبه یکی هی از کارات تعریف کنه نه؟ اینجوری هی آدم چاق میشه
افسانه
پاسخ
سلام اکرم جون.ممنونم.اره عزیزم به خصوص پیام تو که پر از انرژی بود.حتما یه وبلاگ درست کن.اینطوری بیشتر انگیزه پیدا میکنی که چیزای جدید درست کنی چون افراد بیشتری تشویقت میکنن.حتما وبلاگت عالی میشهموفق باشی
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:56
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
افسانه
پاسخ
بسیییییییییییییار ممنون
مامانى عسل
27 مهر 93 21:28
به به خانمی باسلیقه بازم هنرنمایی هاتو رو کردی. سفره هفت سین هاتونم قشنگ بود.....همیشه شاد باشی عزیزم
افسانه
پاسخ
لطف داری عزیزم.ممنونم همچنین شما در کنار همسر و دختر نازتون
❀مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو❀
28 مهر 93 9:52
عالی مثل همیشه خصوصی
افسانه
پاسخ
مرسی خانومیهر کار کنیم به شما که نمیرسیمممنونم که وقت گذاشتی و جوابمو خصوصی دادی
زهرا مامان ایلیا جون
29 مهر 93 5:54
به به ...واقعا لذت بردم ایشالله که موفق باشی
افسانه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
زهرا مامان ایلیا جون
4 آبان 93 3:20
خصوصی
افسانه
پاسخ
♥ نیکتا ♥
15 بهمن 93 19:33
وبتون عالیه نی نی گلتون رو ببوسید . راستی به منم سر بزنیدو خوشحال میشم راستی چه غذاهای خوشمزه ای دهنم اب افتاد ! خخخخخخ
سحر
3 اسفند 93 21:04
سلام افسانه جون.الان اومدم وبلاگت دیدم به آخرین پستت رمز دادی!!!!!!!حالا چی هست رمزت به ما نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه تونستی با من ی تماسی بگیر.
افسانه مامان فاطمه
20 فروردین 94 23:35
فریده جووووووووووووون پس کو رمزت آجی زود باش برام بفرست که میخورمت
مامان آیهان
9 تیر 94 12:07
به به چه زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا همه عکسا به خصوص آشپزی ها خیلی خوشگلن. دستت درد نکنه