افسانه مامان کیان جون

شله زرد نذری

1392/10/11 21:08
نویسنده : افسانه
310 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم هر سال چهلم امام حسین نذری درست کنم.امسال سال دوم بود.ایشالا خدا ازم قبول کنه.

مریم دختر داییم برای هم زدن شله زرد و حاجت طلبیدن با مامان باباش اومدن خونمون که عاشق پاناکوتای

انار من شد نیشخندو دستورشو گرفت که واسه شوهریش درست کنه.البته خودم دستورشو از سمیه جون

مامان زینب کوچولو گرفتم.مرسی دوست جونقلب

 

اینم دو نمونه از تزئینات من دراوردی خودمچشمک

 

به نظرتون چطوره؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیه مامان زینب
12 دی 92 1:52
سلام خانومی نیومدی دلم تنگیده واست پاشو بیا دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!راستی فردا روز آخر روضه است اگه تونستی بیا دیگه دختر
افسانه
پاسخ
سلام سمیه جون.خیلی دلم میخواد بیام ولی این هفته نمیتونم.ایشالا هفته دیگه میام که بریم خونه اکرم یا فاطمه
مامان محیا(ارام جانم)
13 دی 92 16:59
وای چقدردلم خواست
افسانه
پاسخ
جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بودممنون که نظر گذاشتین
مامان پارسا
17 دی 92 21:43
سلام افسانه جون واقعا تزیین خیلی قشنگی بود البته چنین خانم خوش سلیقه ای حتما شله زرد خوشمزه ای هم درست کرده
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که وبلاگ من سر زدیخوشمزه شده بود ولی فکر نکنم به شله زرد شما مامان خوش سلیقه برسه
اکرم
17 دی 92 21:55
تزئیناتت خیلی قشنگن.سلیقت تو همه چی عالیه!کلا دختر با سلیقه ای عزیزم اگه ممکنه بیزحمت دستور کیکاتو یا واسم میل کن یا اومدی مشهد بیار.
افسانه
پاسخ
سلام اکرم جون.ممنون عزیزم.خوشحالم برام نظر گذاشتیگلم طرز تهیه این دوتا کیک رو از اشپزی های مامانم یاد گرفتم.بازم اگه نتونستی پیداشون کنی بگو تا برات میلشون کنم.