افسانه مامان کیان جون

ژله هندونه واسه صاحب خونه!

1392/10/11 23:56
نویسنده : افسانه
300 بازدید
اشتراک گذاری

ما مستاجر یه خانواده خیلی خوب هستیم . با اینکه دوست دارم خونه دار شیم ولی از طرفی دلمم نمیخواد از اینا جدا شمخنده

صاحب خونمون 6 تا دختر و یه پسر دارنتعجب

چند شب پیش شب چله ای دختر آخریشون زهرا بود که البته خیلی هم با هم دوستیم، و قرار بود یه مراسم مختصری داشته باشن و از من خواستن براشون ژله هندونه درست کنم.بنده خداها فکر میکنن من خیلی هنرمندمنیشخند

 

به نظرتون اصلا شبیه قاچ هندونه شدن!!!!؟قهقهه

 

اون شب منو حمیدجونم دعوت بودیم ولی چون قرار بود واسمون مهمون بیاد نتونستیم بریم ناراحت

اون همه خوردنی های خوشمزه ناراحت

بی خیال به من که مهمونی خودمون خیلی خوش گذشتزبان اخه دو تا بچه شیرین داشتن و البته شیطون و خرابکار آخ

مهمونامون دختر عمه (انسیه) و پسر عمه (هادی) همسرگرامی بودن که من عاشق علی پسر انسیه شدمنیشخندو هی ازش عکس میگرفتم.اون لباس نارنجیه!عینک

 

 

 نینی

 

 

بالا

 

 

سیب

پسندها (1)

نظرات (5)

سمیه مامان زینب
12 دی 92 1:53
ترشی نخوری یه چیزی میشی هاااااااااااااااااااا
افسانه
پاسخ
مامان محیا(ارام جانم)
13 دی 92 22:35
سلیقت بیسته خوب ب ماهم یاد بده مگه چی میشه
افسانه
پاسخ
لطف داری عزیزم.هر کدومشو که مایلی بگو تا دستورشو تو وبلاگ بنویسم گلم
مامان هلیا
15 دی 92 17:19
خدا یه کوچولوی خوشگل سال دیگه انشالله بزاره تو دامنت. اللهی آمین
افسانه
پاسخ
ایشالا دو تا کوچولوخیلی دوست دارم دوقلو باشن
مامان فاطمه
22 دی 92 17:27
حالا کوشولو ها رو ولش (آخه سخته هم درس بخونی هم بچه بزرگ کنی) ولی مبلاتون خیلی خوشگلن من اینقده مبل این رنگی دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررم که نگو
افسانه
پاسخ
البته من فقط پایان نامم مونده،تموم بشه یه فکرایی دارم منم عاشق رنگ ابیم و تاجایی که تونستم سرویس پذیراییمو ابی نقره ای ست کردم.مبل،فرش،پرده،رومیزی،اکسسوری و...
مامان فاطمه
23 دی 92 18:56
خوش به حالت من موقعی که جهازمو میخریدم این رنگا به چشمم نخورد همه رو کرم شکلاتی خریدم به جز مبلام که صورتیه البته دوستشون دارم ولی آبی قشنگ تره راستی این آخری که گفتی چی بود عایا
افسانه
پاسخ
البته که منم راحت پیدا نکردماگه منظورت اکسسوری بود میشه گفت همون دکوری!