افسانه مامان کیان جون

طرز تهیه گاناش

1392/10/22 11:26
نویسنده : افسانه
820 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه گاناش  : (برای تزئین کیک)  به سفارش مامان ترمه جون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیادلبخندخیلی خیلی  کیک هارو خوشمزه میکنه.خوشمزه

 

خامه 300 گرم (من یه خامه صبحانه کامل استفاده کردم کافی بود،جهت رژیمی تر بودنچشمک)

شکلات خرد شده یا شکلات چیپسی 300 گرم(میتونه شکلاتش سیاه یا سفید باشه)من خودم یه شکلات تخته ای رو رنده کردم!نیشخند

خامه را در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار میدهیم تا به دمای جوش برسه و مرتب هم میزنیم.سپس از روی حرارت برداشته و شکلات های خرد شده را اضافه میکنیم و مقداری هم میزنیم تا مواد یکدست شود.

به همین سادگیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بهار،مهرنگار
22 دی 92 0:30
چه هنرمند .به به دلم رفت عزیزم به منم سر بزن خوش حالم می کنی باهم بیشتر اشنا بشیم
افسانه
پاسخ
چشم گلم همین الان اومدم
مامان فاطمه
22 دی 92 17:33
ها راستی با تبادل لینک موافقی
افسانه
پاسخ
من لینکتون کردم
یاسمن مامان ترمه
22 دی 92 20:51
به به عزیزدلم عجب چیز خوشمزه ای مرسی گلم
افسانه
پاسخ
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 15:03
عالی بود...دلم خواست...باید زودتر دست به کار بشم
افسانه
پاسخ
ممنون
مامان فاطمه
27 دی 92 11:58
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجا رفتی پس چند روزه میام اینجا خبری نیست
افسانه
پاسخ
چند روزه خیلی سرم شلوغه.حالا پست هارو که بذارم میبینی عزیزم.شرمنده
مامان متین جون
7 بهمن 92 22:16
خیلی کدبانویی آفرین هنرمند من که فقط علاقه دارم هنرشو ندارم خوشحال میشم به منم سربزنی و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم .اگه راضی باشی حتما از وبت استفاده کنم مخصوصا از دستورهای کیکهای خوشگلش
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم که نظر گذاشتی.قابل نداره نوش جونتونخوشحال میشم لینکت کنم.